Placér dine varer her

Din indkøbskurv er tom.

Der er ingen varer til sammenligning

Søg

FAQ - Ofte stillede spørgsmål



Jeg er ny på siden, hvordan handler jeg? 

 

Du finder den vare, du godt kan lide oppe under de forskellige kategorier øverst på siden. Når du har besluttet dig, vælger du en størrelse og antal, trykker "læg i kurv". Du kan se hvilke varer, du har lagt i indkøbskurven øverst i højre hjørne. Du kan vælge at handle videre og komme flere varer i indkøbskurven, eller afslutte dit køb.

 

Når du er klar til bestilling, går du til indkøbskurven og tjekker alt er, som det skal være, dernæst går du til kassen. Her indtaster du alle dine kontaktinformationer, godkender ordren og betaler med et af de viste kort på siden. Så er din ordre gennemført, og du skal tjekke din mail for en bekræftelse herpå.

 

 

Er det sikkert at handle online?

 

Det er sikkert at handle online hos os. Dine oplysninger videregives ikke til andre, da de kun bruges til behandling af din ordre jævnførende vores persondatapolitik


 

Hvor lang tid går der fra, at jeg har bestilt, til jeg har varen?


Typisk vil der gå 1-4 dage alt efter hvad tid på dagen, du har bestilt varen. Vi bestræber os på at pakke og sende alle varer inden kl. 16.00, så hvis du bestiller inden, er der stor chance for, at den bliver sendt samme dag. Læs mere under vores handelsbetingelser.

 


Hvad hvis en vare er udsolgt?


Hvis en vare er udsolgt, bestiller vi den med det samme. Skulle den mod forventning være udgået eller mangler på leverandørens lager, får du selvfølgelig muligheden for at annullere eller finde en anden vare.



Hvilke betalingsmåder kan jeg vælge imellem, og hvornår trækkes pengene?


Du kan bruge Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro eller American Express, men du skal være opmærksom på, at hvis du benytter et debitkort, vil din bank reservere beløbet på din konto. Vi trækker først beløbet, når din ordre afsendes. 



Hvad modtager jeg fra Hshop.dk efter, jeg har lavet en bestilling?


Når du har færdiggjort en ordre på siden, vil du modtage en bekræftelse pr. mail på dit køb. Derfor er det vigtigt, at du tjekker din kvittering grundigt igennem for evt. fejl og hurtigst muligt underretter Hshop.dk, hvis dette skulle være tilfældet.


Er min ordre blevet sendt?


Når pengene er trukket, afsender vi ordren, og du vil modtage et Track and Trace-nummer fra den valgte transportør.

 


Kan jeg følge min ordre?


Du vil modtage et Track and Trace-nummer fra den transportør, som du har valgt. Hvis du ikke modtager dette nummer, kan du kontakte vores kundeservice, hvor vi vil hjælpe med at få fat i dit Track and Trace-nummer.



Kan jeg ændre i min bestilling?


Hvis vi skal ændre ordren, skal du kontakte kundeservice på  info@hshop.dk. Hvis varen er pakket eller sendt, er det ikke muligt at ændre den igangværende ordre.



Kan jeg annullere min bestilling?


Du kan godt annullere ordren, såfremt den ikke er pakket eller sendt. Du skal kontakte vores kundeservice, hvis ordren skal annulleres.



Kan jeg handle på Hshop.dk, hvis jeg er under 18 år?


Du kan ikke handle på siden, hvis du er under 18 år, da man ifølge dansk lovgivning, skal være fyldt 18 år for at kunne indgå aftale.



Hvordan returnerer jeg en vare?


Du skal finde proceduren under "information" nederst på siden, der er et afsnit om returvarer som skulle hjælpe på bedst mulige måde med at få sendt varen retur.

Hvis du benytter vores returlabel, er det muligt for os at tracke din returnering, så den ikke bliver væk undervejs. Sammen med din returlabel modtager du også en komplet guide til returneringen.

 

 

Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?


Når vi har modtaget din returvare, har du beløbet på din konto indenfor 10-14 dage. Vær dog opmærksom på, at vi trækker 19 kr. i administrationsgebyr.

 

 

Jeg har modtaget en forkert/defekt/fejlbehæftet vare, hvad gør jeg?


Vi beklager meget, hvis du har modtaget en forkert, defekt eller fejlbehæftet vare. Hvis dette er tilfældet, skal du sende varen retur i den samme emballage, som varen kom i. Du skal udfylde den medsendte returneringsseddel, og du skal skrive grunden til, hvorfor varen er sendt retur (forkert/defekt/fejlbehæftet). Hvis du benytter vores medsendte returlabel, som du fik med i pakken, er returnering gratis, og vi tager ingen administrationsgebyr, da det er vores fejl. 

 

 

 

Hvordan køber jeg et gavekort?

 

Du kan købe et gavekort her. Du skal vælge, hvor stort et beløb gavekortet skal lyde på. Du kan vælge mellem gavekort på 100 kr., 200 kr., 400 kr., 500 kr. og 1.000 kr.

 

 

Hvordan modtager jeg mit gavekort?


Du modtager gavekortet på mail, hvor du får en kode, som du skal skrive i feltet ”Rabatkupon”, hvorefter du trykker ”benyt rabatkupon”.



Hvor længe er mit gavekort til Hshop.dk gyldigt?

 

Gavekortet er gyldigt i 2 år fra udstedelsesdatoen. Du kan læse mere om vores gavekort under handelsbetingelser.

 


Hvad gør jeg, hvis gavekortet afvises?


Hvis gavekortet afvises, skal du kontakte vores kundeservice, så vil vi hjælpe dig.

 


Kan jeg anvende flere gavekort på samme bestilling?


Du kan desværre ikke anvende flere gavekort på samme bestilling.


 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke køber for hele gavekortet?


Hvis du ikke bruger hele beløbet på dit gavekort, vil det resterende beløb bortfalde.


 

Hvad sker der med mit gavekort, hvis jeg returnerer varer fra min bestilling?


Hvis du returnere din ordre, hvor du har benyttet et gavekort, vil du efterfølgende modtage et tilgodebevis.

 


Kan jeg bytte gavekort til kontanter?


Det er ikke muligt at bytte gavekortet til kontanter.


 

Hvornår får jeg et tilgodebevis?


Du får et tilgodebevis, hvis du returnerer nedsatte og udsalgsvarer.

 


Kan tilgodebeviset omveksles til kontanter?


Et tilgodebevis kan ikke omveksles til kontanter.


 

Hvor længe er mit tilgodebevis gyldigt?


Tilgodebeviset er gyldigt i to år fra udstedelsesdatoen.


 

Hvordan betaler jeg med et tilgodebevis?


Du vil modtage en kode på mail, som du skal skrive i feltet ”Rabatkupon”, hvorefter du trykker ”benyt rabatkupon”.


 

Hvad gør jeg, hvis mit tilgodebevis ikke virker?


Hvis dit tilgodebevis ikke virker, skal du først tjekke, hvilken dato du fik tilgodebeviset. Hvis du har fået tilgodebeviset indenfor to år, skal du kontakte vores kundeservice.


 

Hvad sker der, hvis jeg ikke anvender hele værdien af tilgodebeviset på min bestilling?


Hvis du ikke anvender hele beløbet af dit tilgodebevis, bortfalder det resterende beløb.


 

Hvad sker der med mit tilgodebevis, hvis jeg returnerer varer fra min bestilling?


Du vil i dette tilfælde modtage et nyt tilgodebevis.



Har Hshop.dk en fysisk butik?

 

Hshop.dk er en webshop, men vi har et showroom i hjertet af Aarhus, hvor du kan prøve sko eller tøj ligesom i almindelige fysiske butikker. Vi har valgt denne løsning for, at du kan få skarpe priser på håndboldprodukter.

 

 

Hvordan får jeg det optimale ud af min håndbold?

 

For at opnå det bedste resultat af din boldpumpning har Hshop i samarbejde med en sand ekspert inden for bolde (Michael Pedersen, Skanderborg Håndbold) udviklet en kort guide til pumpning og klargøring af nye bolde.

 

 

Hvad gør jeg, hvis håndbolden ikke kan holde luft?

 

Det kan ske, at bolden ikke kan holde luft pga. ventilen er blevet tør. Derfor anbefaler vi at dryppe en dråbe ventilolie på selve ventilen, hvorefter skal du lade bolden ligge et døgn. Herefter kan bolden pumpes, så du kan teste, om bolden kan holde på luften – det er sådan, vi selv tester bolden.

 

Hvis bolden fortsat ikke kan holde luft, kan det være et fejl fra produktionen. I dette tilfælde bedes du sende bolden ind som en reklamation.

 

 

Vil Hshop.dk sponsorere mit hold?

 

Vi vil gerne hjælpe dit hold med at finde en løsning med et sponsorat, hvis I skal til et beach eller almindeligt stævne.